תוכנה לניהול קריאות שירות

כיצד ניתן לנהל את מערך השירות ללא מערכת תומכת שתגבה את כל מערך אספקת השירות בחברה? האם מערכת לניהול מעבדה או ניהול השירות יכולה באמת לייעל תהליכים? לחסוך כסף?


מנהל מעבדה/שרות נדרש להתמודד עם משתנים רבים :
המודול הזה נקרא לפעמים: תוכנה לניהול קריאות שרות, או תוכנה לניהול HELPDESK, או ניהול מעבדה או ניהול קריאות שטח ואפילו מודול בילינג.  כל השמות הללו מתייחסים לצורך בתוכנה שתתן מענה שוטף ומקיף לכל צורכי
מחלקת השרות בחברה. מערכת וואייזנט פותחה מתוך היבט רחב של כלל הצרכים של מחלקת השרות ותהעבתה עם השנים בהתאם לצורכי הלקוחות. כיום כמעט אין צורך בפיתוחים נוספים במערכת (הכל קיים), כך
שהתאמת המערכת לצורכי ארגון שלך היא קלה ומהירה. אנו מתאימים את מערכת וואייזנט לדרישות הארגון שלך על מנת להתראים בצורה טובה לאופי העבודה.

 מעקב אחר קריאות השרות , שיבוץ הקריאות ביומן,  מדידת יעילות העבודה של טכנאי התיקונים/ טכנאי שטח/ איש שרות לקוחות/ מקבל קריאות השרות וכו'  , טיפול בפניית לקוח בפרק זמן סביר -ניתן להגדיר SLA לכל לקוח
 בהתאם לחוזה השרות שלו). ההתראה תתיחס לכל לקוח בהתאם ל SLA שלו ותציג התראות על חריגה בזמנים לכל קריאה..

 טיפול במכשיר תקול בפרק זמן סביר(עמידה בסיכום הזמנים מול הלקוח),  תמונה כוללת בזמן אמת על כל מערך שרות הלקוחות,  זיהוי גורמים בעייתיים במערך הכולל.

 כלים למדידת היעילות הכוללת של מערך השרות.,  כלים להערכת הרווחיות של מערך השרות/מעבדה, ניהול יעדים ועוד

מערכת הרשאות מובנית לכל עובד בהתאם להרשאה שלו. כניסה למערכת באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית, כך שכל עובד מגיע רק לחלק הרלוונטי/המורשה עבורו.

אפשרות העלאת קבצים, מסמכים, מידע על כל לקוח לתיק אישי שלו. 

 כדי להתמודד בהצלחה עם משתנים אלה , נדרש מנהל המעבדה/שרות לקוחות ל:

1. מידע שוטף על המתרחש במעבדה ובשטח.

2. מעקב אחר מצב הטיפול במכשירים.

3. דיווח על תפקוד אנשי השרות /מעבדה /שטח.

4. מעקב אחר חיוב לקוחות וגביה.

5. שמישות ותקינות המכשירים/מחשבים/רכבים/ציוד שנועדו לתפקוד השוטף של אנשי המעבדה/שרות.

6. יומן שיבוצים - יומן לשיבוץ הטכנאים לקריאות. צבע שונה לכל טכנאי, אפשרות שינוי והזזת השיבוץ ביומן בלחיצת כפתור (בגרירה)

 מערכת לניהול קריאות שירות פותחה במטרה לספק למערך השירות בחברה את כל הכלים הנדרשים לתפעולו תוך התמקדות ביעילות ורווחיות מערך השירות.
המערכת כוללת מגוון רחב של אפשרויות ניהול, מעקב ובקרה בזמן אמת וכוללת דוחות מפורטים ו- DashBoard המציג את מצב הקריאות בכל רגע נתון.

1.ניהול חוזי שירות מכל הסוגים-ריטיינר מלא,בנק שעות,חיוב שעתי ועוד. מודול זה (מודול בילינג בתוך מודול שרות) מאפשר בסופו של תהליך לחייב את הלקוח בהתאם לקריאות השרות שבוצעו ועל סמך סוג החוזה שלו.

2. מדידת זמן טיפול בלקוח.

3. מדידת  זמן הטיפול בכל מכשיר ביחס לעובד.

4. מדידת זמן הטיפול במכשיר מרגע קריאת השרות דרך קבלתו למעבדת התיקונים דרך התיקון וההרצה ועד לחיוב והחזרת המכשיר ללקוח.

5. מספקת התראות בזמן אמת על כל חריגה מזמנים אם מדובר בטיפול בלקוח, בתיקון מכשיר, בהתקנת מכשיר וכו'.

6. שולחת התראות בעת פקיעת תוקף חוזה שרות.

7. קבלת דוחות שוטפים על אחוזי תקלות במכשירים.

8. מידע סטטיסטי - איתור מכשירים עם אחוז תקלות גבוה.

9. מספקת תמונה כוללת בזמן אמת על מצב  המכשירים הנמצאים מעבר לזמן נתון בתיקון במעבדה ומתריעה לגבי מכשירים אשר חרגו מזמן הטיפול שהוקצב וכמו כן, מכשירים העומדים לעבור את זמן הטיפול שהוקצב.

10. מספקת מידע שוטף על מיקום הטכנאים בשטח.

11. מספקת התראות על חריגה של הטכנאי מזמן טיפול בלקוח בשטח.

12. מאפשרת למנהל המעבדה/שרות להתחבר לנתונים ולדוחות להם הוא זקוק, מכל מקום ובכל זמן.

13. המערכת מאפשרת לנהל אוטומציות, לשלוח תזכורות או דוחות פוש מותאמים למנהלים ולאנשי השטח. את הדוחות ניתן לקבל לפי זמנים קבועים באמצעות דוחות שנשלחים למייל אוטומטית ישירות ממערכת וואייזנט.

14. ניתן לשלב מודול B2B ללקוחות החברה - מודול B2B מאפשר להציג ללקוח מקום בו הוא יוכל לפתוח קריאות שרות, לצפות בקריאות השרות הפתוחות ולדעת מה סטטוס הקריאה בכל רגע נתון. ניתן לבחון בשלב הצעת המחיר מה עוד ניתן לשלב במודול B2B על מנת לייעל את השרות ללקוחות שלך.

על מנת לספק למערך השירות בארגון שלך את הכלים הטובים ביותר לניהול השירות, ליעילות בשרות ולבידול העסק שלך מול המתחרים פנה אלינו כעת לבירור איך אנו יכולים לתרום לעסק שלך לספק שירות ברמה אחת מעל המתחרים שלך.
מערכת לניהול קריאות שרות מבית וואייזנט - הפתרון המקצועי והמתקדם ביותר לארגון שלך.

מידע נוסף אודות מערכת קריאות שרות