קמפיין גבייה קמפיין הגבייה עובד לפי כלל יסודי: 1. יש לחפש את הלקוחות אליהם אנו מעוניינים לשלוח את קמפיין הגביה 2. לשלוח את הקמפיין לרשימת הלקוחות שאיתרנו עפ"י פרמטרים מסויימים. הסרגל הראשון הוא סרגל החיפוש. יש לסמן V בחלון - על מנת שייפתח : לאחר שנפתח סרגל החיפוש יש לבחור - מה מעוניינים לעשות: לשלוח תזכורת (לתשלום) לשלוח מבצע גבייה או לשלוח כרטסת לחייבים (ראה הסבר על התמונה לכל אופציה) אם נבחר תזכורת לתשלום יפתחו השדות הבאים: יש לסמן מועד התשלום הרלוונטי בשדה של חשבוניות. כלומר: אם רציתי לשלוח תזכורת לכל הלקוחות שאמורים לשלם לי עד סוף החודש, אבדוק באיזה יום אני נמצאת מבחינת תאריך, נניח ב - 15 לחודש (מה שאומר שנותר לי בערך 15 יום עד סוף החודש) ולכן אכתוב בשדה זה" 15. כלומר: אני רוצה לראות את כל הלקוחות שאמורים לשלם לי ב- 15 ימים הבאים. (סינונים נוספים אפשריים: מעל סכום מסויים (כלומר לא מעניין אותי לראות לקוחות שחייבים לי 100 ש"ח ) לכן אכתוב מעל סכום של : 100 ש"ח. אם מעניין אותי כל הסכומים אכתוב בשדה זה 0. אפשר גם לחפש לפי טקסט חופשי (לפי שם לקוח מסויים, או מספר לקוח וכו'). לאחר שסימנתי את כל השדות - ובחרתי את כל הלקוחות שחייבים לי שאני מעוניינת לראות יש לסמן V בסרגל השני שכתוב עליו : שלח קמפיין לחיצה על שלח קמפיין תפתח את החלון (כפי שמופיע בתמונה למעלה). במסך זה ניתן לשלוח את ההודעה באמצעות המייל (ברירת מחדל) או באמצעות SMS ׁ(במידה והתחברת לספק חיצוני שמאפשר שליחת SMS) יש לבחור את מצב השליחה: מצב רגיל - שולח ללקוח מצב בדיקה - שולח אליך. (על מנת שתוכל לראות מה ואיך מתקבל המייל) יש לבחור את התבנית המתאימה (בד"כ יופיע על מה שנבחר בתוצאות החיפוש). אם בכל זאת התבנית לא מתאימה/שכחת במהלך החיפוש לבחור - יש אפשרות מכאן לשנות את התבנית. אפשר לערוך את התבנית הבסיסית ולהוסיף מלל כפי רצונך - רק לא לגעת בסוגריים המופיעים {} (אלו הן התגיות שמציגות את הפרטים הרלוונטים לכל לקוח.