הוספת משתמש למערכת וואייזנט על מנת להוסיף משתמש למערכת יש להיכנס לממשק הניהול. כניסה לממשק הניהול מתבצעת באמצעות לחיצה על האייקון שנמצא מצד שמאל (מעל הלוגו) A (ראה תמונה) בממשק הניהול יש ללחוץ על ניהול משתמשים. ייפתחו מספר אופציות תחת כפתור ניהול משתמשים. יש לבחור הוסף משתמש חדש. בדף שייפתח יש להקליד את השדות הרלוונטים המתאימים באופן הבא: כתובת מייל - יש לשים את כתובת המייל התקנית של המשתמש (כתובת זו תשמש את המשתמש גם בכניסה למערכת וואייזנט כשם משתמש) מחלקה : יש לבחור מחלקה אליה משוייך העובד או הלקוח