הוספת טכנאי למערכת


על מנת להוסיף טכנאי למערכת יש להיכנס לממשק הניהול (לחיצה על האייקון הקטן בצד שמאל עליון של המסך בצורת האות A - צבוע בכחול)
בממשק הניהול יש ללחוץ על "ניהול משתמשים" - הוספת משתמש חדש.
במסך שמתקבל יש למלא את השדות הבאים:
מייל של הטכנאי - ישמש את הטכנאי כשם מתשתמש בכניסה למערכת וואייזנט
סיסמא: אפשר לעדכן סיסמא זמנית והטכנאי יחליף כרצונו לאחר הכניסה הראשונית למערכת.
שם פרטי ושם משפחה של הטכנאי
ושם החברה (מיועד בעיקר לחברות שעובדות עם טכנאים ממספר חברות או לצורך חיפוש של עובדי החברה נניח.)
בנוסף - על מנת לתת הרשאות מתאימות לטכנאי יש ללחוץ  (מצד שמאל לכתובת המייל) על מחלקה מתאימה.
לחיצה על - חברה ראשי תפתח את המחלקות השונות בחברה - לחיצה על שירות - תאפשר לטכנאי הרשאה להיכנס למערכת השירות.
להלן צילום המסך של פעולה זו:


לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור שמור. תצא הודעה בראש המסך שהפרטים עודכנו בהצלחה במידה וכל שדות החובה מולאו כמו שצריך.
אם חסר נתונים המערכת תתריע על כך.

בנוסף - על מנת לסיים את תהליך ההרשאות - לאחר לחיצה של שמור המערכת תציג מצד בחלון למעלה מצד שמאל מספר עובד שנוצר במערכת וואייזנט (המספר יופיע בצבע אדום). יש להעתיק את המספר שמתקבל ולהדביק אותו בחלון למטה שנקרא: פרטי ניהול (בשדה שנקרא פרטי ניהול). מצ"ב צילום מסך (עם מספר מעודכן בשדה המתאים)