תוכנה לניהול טלמרקטינג

ניהול מוקד טלמרקטינג ביעילות ובפשטות בעזרת מערכת וואייזנט
תוכנה לניהול מערכת טלמרקטינג מבית וואייזנט, מתקדמת וחדשנית, מבוססת WEB, מנוהלת בענן, ללא הגבלת משתמשים.
תוכנה ידידותית ופשוטה לתפעול, מתחברת לכל תוכנת ERP שקיימת בארגון (במידה וקיימת) ומאפשרת ניהול מלא של המוקד.
מערכת הטלמרקטינג של וואייזנט פותחה תוך התאמה לדרישות משתנות של הארגונים השונים.
המערכת מותאמת אישית לתהליכי העבודה ולצורכי כל ארגון באופן מלא.
בפגישת איפיון נבחנים תהליכי העבודה ומאופיינים צורכי הארגון כך שהמערכת "נתפרת" בקלות לצורכי הארגון.

בנוסף המערכת כוללת דוחות מותאמים הכוללים מידע אודות כל הפרמטרים החשובים למנהל המוקד.
הדוחות מאפשרים למנהל המערכת מבט מקיף ועדכני אודות פעילות המוקד.


המערכת משמשת כפורטל ארגוני הכולל:
  • ניהול ידע לארגון
  • שיתוף קבצים
  • דף בית עם תוכן מותאם לארגון
  • מערכת צאט פנימית ואינדקס משתמשים.
  • חדשות הארגון
  • מערכת הודעות פנימיות.
  • מערכת אבטחה מותאמת ברמות שונות.
מסך העבודה למשתמש כולל :
  • תצוגה של סטטוס המשתמש
  • אפשרות מעבר וכניסה לסטטוסים שונים (ניתוק, הפסקה, קבלת שיחות)
  • תצוגה כללית על סטטוס כלל הנציגים המחוברים.
  • התראות
  • מערכת הרשאות מותאמת לכל משתמש עפ"י רמת ההרשאה שלו.
ניהול שיחות: 
  • ניהול מלא של השיחות הנכנסות/יוצאות למוקד
  • אפשרות חיתוך, פילוח ומיון של נתוני השיחות
  • במידה ולקוח שכבר קיים במערכת מתקשר, המערכת מזהה את מספר הטלפון ופותחת את המידע הרלוונטי לגבי הלקוח
  • ניהול ותיעוד היסטוריית שיחות.
  • עדכון והצגה של משובים לשיחות
  • ייצוא נתונים למערכות אחרות
המערכת כוללת מידע מקצועי המוצג בסיפריות מידע, אפשרויות חיפוש על כל המידע, הוספת מידע/מאמרים למערכת, תמונות וחומרים רלוונטיים.

ניהול משמרות של עובדי המוקד במערכת

מערכת דוחות מתקדמת לפי איפיון ודרישות -
דוחות רלוונטיים לפעילות המוקד, חתך זמני שיחות, דוחות פעילות, ועוד.

תוכנה לניהול טלמרקטינג מבית וואייזנט מאפשרת לך לנהל את המוקד בקלות, ביעילות ובחוכמה תוך קבלת מידע רלוונטי לגבי הפעילות.
המערכת תומכת בכל שפה, 

ליצירת קשר לבירור פרטים אודות תוכנה לניהול טלמרקטינג פנה אלינו כעת.
פרטים נוספים אודות מערכת Call Center לחץ כאן