תוכנה לניהול קריאות שירות

כיצד ניתן לנהל את מערך השירות ללא מערכת תומכת שתגבה את כל מערך אספקת השירות בחברה? האם מערכת לניהול מעבדה או ניהול השירות יכולה באמת לייעל תהליכים? לחסוך כסף?


מנהל מעבדה/שרות נדרש להתמודד עם משתנים רבים :

1. מעקב אחר טיפול בלקוחות.

2. מעקב אחר טיפול במכשירים.

3. מדידת יעילות העבודה של טכנאי התיקונים/ טכנאי שטח/ איש שרות לקוחות/ מקבל קריאות השרות וכו'.

4. טיפול בפניית לקוח בפרק זמן סביר .

5. טיפול במכשיר תקול בפרק זמן סביר(עמידה בסיכום הזמנים מול הלקוח).

6. תמונה כוללת בזמן אמת על כל מערך שרות הלקוחות.

7. זיהוי גורמים בעייתיים במערך הכולל.

8. כלים למדידת היעילות הכוללת של מערך השרות.

9. כלים להערכת הרווחיות של מערך השרות/מעבדה.

 כדי להתמודד בהצלחה עם משתנים אלה , נדרש מנהל המעבדה/שרות לקוחות ל:

1. מידע שוטף על המתרחש במעבדה ובשטח.

2. מעקב אחר מצב הטיפול במכשירים.

3. דיווח על תפקוד אנשי השרות /מעבדה /שטח.

4. מעקב אחר חיוב לקוחות וגביה.

5. שמישות ותקינות המכשירים/מחשבים/רכבים/ציוד שנועדו לתפקוד השוטף של אנשי המעבדה/שרות.

  מודול השירות במערכת וייזנט פותח במטרה לספק למערך השירות בחברה את כל הכלים הנדרשים לתפעולו תוך התמקדות ביעילות ורווחיות מערך השירות . :

1.ניהול חוזי שירות מכל הסוגים-ריטיינר מלא,בנק שעות,חיוב שעתי,ועוד.

2. מדידת זמן טיפול בלקוח.

2. מדידת  זמן הטיפול בכל מכשיר ביחס לעובד.

3. מדידת זמן הטיפול במכשיר מרגע קריאת השרות דרך קבלתו למעבדת התיקונים דרך התיקון וההרצה ועד לחיוב והחזרת המכשיר ללקוח.

4. מספקת התראות בזמן אמת על כל חריגה מזמנים אם מדובר בטיפול בלקוח, בתיקון מכשיר, בהתקנת מכשיר וכו'.

5. שולחת התראות בעת פקיעת תוקף חוזה שרות.

6. קבלת דוחות שוטפים על אחוזי תקלות במכשירים.

7. מידע סטטיסטי - איתור מכשירים עם אחוז תקלות גבוה.

8. מספקת תמונה כוללת בזמן אמת על מצב  המכשירים הנמצאים מעבר לזמן נתון בתיקון במעבדה ומתריעה לגבי מכשירים אשר חרגו מזמן הטיפול שהוקצב וכמו כן, מכשירים העומדים לעבור את זמן הטיפול שהוקצב.

9. מספקת מידע שוטף על מיקום הטכנאים בשטח.

10. מספקת התראות על חריגה של הטכנאי מזמן טיפול בלקוח בשטח.

11. מאפשרת למנהל המעבדה/שרות להתחבר לנתונים ולדוחות להם הוא זקוק, מכל מקום ובכל זמן.

על מנת לספק למערך השירות בארגון שלך את הכלים הטובים ביותר לניהול השירות, ליעילות בשרות ולבידול העסק שלך מול המתחרים פנה אלינו כעת לבירור איך אנו יכולים לתרום לעסק שלך לספק שירות ברמה אחת מעל המתחרים שלך.