שופרסל - אפליקצית WEB


  •  
  •    מערכת WEB לניהול קריאות שרות בסלולרי

על מנת להיכנס לאפליציה ב - WEB - יש להקיש את הכתובת הבאה בסרגל בכתובת בדפדפן כרום:
shufersal.wizenet.co.il  

לאחר הכניסה יתקבל מסך הכניסה. (ראה תמונה מצד ימין)
במסך הכניסה יש להקליד את שם המשתמש והסיסמא שלך שנשלחו אליך באמצעות הודעת SMS
לחיצה על כפתור כניסה תוביל אותך למסך המציג את 3 האופציות הבאות:  
























 





לחיצה על קריאות שרות
- תוביל לרשימת הקריאות הפתוחות שיש לטפל בהם.

ניהול עובדים - מאפשר להוסיף עובדים למערכת ולהקצות להם שם משתמש וסיסמא אישית לכניסה .

ניהול קריאות - מאפשר לסמן מספר קריאות ולשנות להם את הסטטוס בבת אחת. לדוגמא: אם יש הרבה קריאות מהעבר שנמצאות בסטטוס פתוח ניתן במסך זה לסמן את כל הקריאות ולשנות סטטוס ל"סגור" בבת אחת.






















רשימת קריאות השרות: 
   לצפייה בקריאות השרות הקיימות יש להיכנס לקריאות שרות.        
   לחיצה על הפלוס – תאפשר חיפוש לפי שם הלקוח או לפי מספר קריאה
   כל כניסה לצפייה בקריאה יש ללחוץ על  - עדכן  






























טיפול בקריאה: 

  לחיצה על אייקון של הרכב – התחלת נסיעה (לא חובה)
   לחיצה על ה – play – התחלת עבודה על הקריאה 
  לחיצה על ה – Stop – סיום עבודה על הקריאה
  החתמת  הלקוח – ייפתח חלון להכנסת קוד שיתקבל ממנהל הסניף ויסגור את הקריאה.
     (ראה בתמונה  - מסומן בצבע ירוק)
 
 אם נדרשת תשובת טכנאי ניתן לעדכן בשדה תשובת טכנאי 
 
  במידה והסתיים הטיפול בקריאה ועודכן סטטוס הסתיים. הקריאה "תעלם" מדף הקריאות הראשי ולא תוצג יותר.
אם יש צורך להיכנס שוב לקריאה זו לבדיקה או עדכון - יש לחפש את הקריאות שנסגרו לפי סטטוס סגור.

מקרא של האייקונים המופיעים בראש הדף




























 על מנת לסגור את הקריאה יש ללחוץ על "חתימת הלקוח" 
 ייפתח חלון בו עליך להקליד את הקוד שתקבל ממנהל הסניף.
לסיום הטיפול לחץ על עדכן וסגור קריאה.