מערכת קריאות שירות

שירות חכם, מהיר ויעיל יותר באמצעות מערכת WizeNet - קריאות שירות.
כל הכלים הדרושים לעבודה ולניהול לצוות מערך השירות:: מנהלי השירות, הטכנאים ותומכי מערך השירות בארגון.תוכנה לניהול טכנאים
 
קליטת קריאות שירות
קליטת קריאות שירות ממקורות שונים: פתיחת קריאות שירות באופן ידני על ידי עובדי מוקד השירות, מיילים, SMS, טכנאי חוץ ומערכת B2B /B2C על ידי לקוחות הארגון.
התאמה של פתיחת קריאות שירות ממקורות חיצוניים שונים עפ"י דרישות הארגון.
 
ניהול קריאות השירות
עדכון מלא של קריאות השירות על ידי צוות מוקד השירות או על ידי הטכנאים בשטח הכולל: עדכון סטטוסים, ניהול זמני טיפול בקריאות, החתמה דיגיטלית של קריאות שירות, ניהול מסלולים אופטימליים ולוח שיבוצים עבור טכנאי החוץ.

חיבור למערכת ה ERP הקיימת בארגון
מערכת וויזנט מתחברת לכל מערכת ERP שקיימת בארגון כגון: סאפ, פריוריטי,ריווחית ,חשבשבת ואורקל. המערכת מציגה כל מידע רלוונטי מתוך מערכת  ה - ERP  עפ"י רמות הרשאה מתאימות וכוללת גם אפשרות של הכנסת מידע למערכת ה- ERP כל זאת בצורה מאובטחת ועפ"י רמות הרשאה מתאימות.
 
BI
מערכת Wize Pov  מציגה תמונת מצב מדויקת ועדכנית של עולם השירות בארגון, ומאפשרת לקבל החלטות המבוססות על כלל מקורות המידע הארגוניים
 
נגישות
מכל מקום, בכל זמן, באמצעות כל מכשיר חכם (סמרטפון, טבלט, מחשב נייד או נייח) תוכל להתחבר לנתוני הארגון שלך שיוצגו און ליין עם כל העדכונים האחרונים. 
המערכת נגישה לכלל עובדי הארגון.
תוכנה לניהול מחלקת שרותמעקב ושליטה 
מעקב, שליטה ובקרה על קריאות השירות, סטטוסים, עמידה ב SLA, הגדרת התראות מיוחדות, מעקב אחר טכנאי החוץ וקבלת דוחות מתוזמנים לפי דרישה הנוגעים למערך השרות.
 
ניהול חוזי שרות 
ניהול מלא של SLA וחוזי שירות ללקוחות: חוזי שרות מסוג בנק שעות חודשי מתחדש, חוזה ריטיינר מלא וחוזה לפי שעה/קריאה. כל נושאי חוזי השירות ועדכון הקריאות ואופן הטיפול מתנקזים לדוחות חיוב מותאמים לכל לקוח , עם אפשרות מעקב שוטף אחר החיובים ושליחה של דוחות החיוב כל חודש באופן אוטומטי ללקוחות. בסיכום התהליך נוצרות הזמנות במערכת ה ERP באופן אוטומטי. 
 
יכולת התאמה לארגון שלך 
אפשרות להתאים את המערכת ל"שפת הארגון", לתהליכים השונים האופייניים לארגון שלך באופן מדויק, יעיל ופשוט.
 
 
 
 
בשלב האפיון מותאמת מערכת השירות  באופן  אינדיבידואלי לכל חברה בהתאם לתהליך מתן השירות אותו היא מספקת. המערכת יכולה לשמש כמודול עצמאי נפרד, או בסנכרון מלא למערכת ה ERP בחברה -, {חשבשבת , SAP , פריורטי.} המערכת בעלת ערך מוסף ופתרונות משלימים למודול קריאות השירות הקיים ב-ERP.
 
נהל את השירות ביעילות ובפשטות. צור איתנו קשר כעת!
למידע נוסף אודות תוכנה לניהול קריאות שרות