מערכת לניהול אירועים

נהל את האירוע שלך ביעילות ובקלות. מיני מערכת המהווה חלק מהתכונה לניהול השיווק ניתנת לרכישה באופן עצמאי.
מערכת לניהול אירועים פותחה בעקבות צורך של לקוחות לנהל אירועי חברה או כנסים. המערכת מאפשרת לצפות בלוח המציג את כל האירועים לפי תאריכים. 
ניתן להוסיף, לערוך ולעדכן אירועים ללא הגבלה מעבר עם העכבר על התאריך יחשוף את הפרטים המלאים  אודות האירוע.
בנוסף, המוזמנים יקבלו דף נחיתה המאפשר להם להירשם לאירוע בקלות באמצעות המייל. כל לקוח שנרשם מתווסף למערכת באופן אוטומטי. 
מנהל האירוע/ הכנס יכול לצפות ברשימת הלקוחות שביצעו הרשמה, יכול לדוור לרשימת המוזמנים הודעות שונות.